Saga Sagi

Saga Sagi

Sagę znają prawie wszyscy Polacy.

Stała się niemal kolejnym członkiem rodziny w polskich domach.

Wszystko zaczęło się w 1996 roku, kiedy Unilever, z myślą o potrzebach i preferencjach polskiego konsumenta, wprowadził na rynek pierwsze warianty herbaty Saga.
Wcześniej sprawdzono oczywiście, jakiej herbaty “brakuje” polskiemu konsumentowi. Zdobyta w wyniku badań wiedza pozwoliła stworzyć herbatę, która doskonale zaspakaja potrzeby Polaków. W krótkim czasie Saga stała się jedną z najpopularniejszych herbat w Polsce.

Błyskawicznie zdobyła uznanie i zaufanie konsumentów. Odzwierciedleniem tego faktu jest bardzo szybki wzrost znajomości marki w kolejnych latach obecności na rynku.
Badania przeprowadzone w 2000 roku pokazały, że aż 80% Polaków zna herbatę Saga.
W tej chwili wskaźnik ten utrzymuje się na poziomie 96%.

Od 2005 rodzina Sagi sukcesywnie powiększała się o herbaty owocowe. Obecnie dostępnych jest wiele owocowych wariantów: Malina, Pigwa i Truskawka, Owoce leśne, Cytryna i Mięta, Czarna porzeczka, Wiśnia, Żurawina.

W kwietniu 2007 Saga wprowadziła na rynek dwa nowe formaty opakowań czarnej herbaty: 200 i 300 torebek. Dodatkowo Saga nie zapomniała o miłośnikach herbat zielonych. Wprowadziła na rynek wachlarz wariantów smakowych herbat zielonych oraz wyjątkowe herbaty czarne – z witaminą C i z cytryną. W portfolio Saga nie zabrakło również herbat Earl Grey.

Nasza herbata jest również znana wielu Polakom dzięki corocznej promocji, w której można zbierać misie ukryte w opakowaniach. Miś każdego roku ma inny wygląd i funkcję i zawsze występuje z całą swoją rodziną, dzięki czemu można zebrać wiele unikalnych kolekcji.

Saga dobrze się zaparza i doskonale smakuje. Dodatkowym atutem jest atrakcyjna cena oraz foliowe opakowanie.